zondag 19 april 2015

Week 16

Woensdagmorgen werk ik eerst de e-mails bij en daarna rijdt ik naar Astrid. Daar krijg ik eerst een kop koffie en daarna gaan we de ramen aan de buitenzijde wassen. Het sneeuwt af en toe een beetje maar we zijn goed aangekleed. Daarna ruimen we alles weer op en sluiten we af met een kop koffie.
Daarna rijdt ik naar Eli en Anne en haal daar ook weer fruitafval op.

Die avond gaan we naar Øversjødalen en daar wordt ik uitgenodigd voor de jaarvergadering van het Husflidslaget. Die vindt plaats om 20.00 uur in de bibliotheek en ik kan daarna met Kjellrun mee naar Kåsa rijden, zodat Peter gewoon naar huis toe kan rijden.
Elna opent de vergadering , Solrun leest het jaarverslag voor en Magnhild de financiële stukken. Gunhild , als kiescommitee, heeft een opzegging ontvangen van Elna en ook Gunhild zelf stopt ermee. We zijn met zijn twaalven: Eli Signe , Tordis , Åse , Gunhild , Elin , Elna , Magnhild , Inger , Kjellrun , Solrun , Tove en ik en er moet dus een nieuwe leider komen. Tada en dat wordt ik dus. We betalen allemaal onze lidmaatschap, van wel 50 kronen , en we houden de loterij. Ook regelen wie er aanstaande dinsdag zal rijden als we naar Brydalen gaan, naar Arne & Carlos.


Deze twee heren hebben diverse boeken geschreven met breipatronen en aanstaande dinsdag gaan we ze dus live ontmoeten.

Donderdag en vrijdag thuis gewerkt en geprobeerd om met citroen e.d. van de verkoudheid af te komen.
Donderdagmiddag kwamen Hein en Daniëlle nog langs met brood en fruit voor de varkens.

Zaterdag zijn Femke en ik naar Tynset gereden en hebben daar o.a. kippenvoer gehaald. Ook hebben we in Tolga de sleutels van Vidarheim weer opgehaald zodat ik volgende week daar weer aan de slag kan.
Die avond eten we lekker bami en daarna hebben we een stukje madeltaart.

Zondag krijgen we bezoek van Heidi,Freddie en de kids en daarna heb ik nog contact met Linda en Andre over de belasting in Nederland en Noorwegen.
Peter heeft een møte met het 17e mei committee en zo is de zondag dan weer bijna voorbij.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten