zondag 12 april 2015

Femke in Noorwegen , verkoudheid en toch nog nieuwe sneeuw.

Woensdag 8 april heb ik de gebruikelijke ontmoeting met de andere schoonmakers en daarna ga ik even op de koffie bij Nico en Ineke. Daar krijg ik een telefoontje van Femke dat ze haar aansluiting op Gardermoen richting Røros niet heeft gehaald en dat ze dus met de trein naar Tolga zal reizen.
Die avond halen we haar op in Tolga en is ze voor de komende weken in Kåsa.

Vrijdag naar de dokter gebeld aangezien de laatste wond nu bijna geheel dicht is maar hij blijft zeer doen. Tevens ben ik ontzettend verkouden en heel erg moe. Ik krijg een week extra ziektewet en kan dus op mijn gemak verder opknappen.



Beer met zijn gebietste koolrabi.


Zaterdag rijden we naar Tynset om boodschappen te doen. We gaan ook bij de apotheek langs om slijmoplossende medicijnen te halen. Peter moet zo hoesten en komt er af en toe niet uit. Gelijk bij de Domus maar de eerste bruistablet laten nemen, laten we hopen dat het helpt.
Daarna nog eten voor de varkens gehaald bij het sykehjem en bij Eleonie.

Uitzicht op zaterdag
Zaterdagavond begint het te regenen en dat gaat 's-nachts over in sneeuw, waardoor we zondagochtend wakker worden met 25 cm nieuwe sneeuw.

Uitzicht op zondag







Beer vindt het heerlijk








Vandaag dus een mooie dag om wat extra tekenwerk te verrichten. Tijdens het snuffen en hoesten door want we zijn alledrie verkouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten