zondag 14 juli 2013

Week 28

Maandag en donderdag heb ik gewerkt in de aanleunwoningen in Tolga en de andere dagen heb ik thuis gewerkt. Na het werk ook nog verder gegaan met het afbreken van de stallen.
Op woensdag heeft Peter de aanhangwagen bij Dennis opgehaald zodat we wat  hout konden gaan verplaatsen naar Hovland. Nadat we de aanhanger bijna vol hadden zagen we dat er een bandje leeg stond. Toen zijn we gestopt en zijn verder gegaan met de stallen afbreken.
Donderdag is Femke begonnen met werken bij Malmplassen. Die dag zijn we dus samen naar Tolga gereden en ben ik met de kid terug gekomen.
Vrijdag is Femke na haar werk boodschappen gaan doen voor ons. Dennis was die dag hier langs geweest met een nieuwe band voor de aanhanger en die is er ook meteen opgelegd.
Peter is eerst samen met Femke naar Hovland gereden om de aanhanger leeg te gooien en daarna hebben we gegeten. Na het eten zijn Peter en ik naar Hovland gereden met een volle aanhanger met hout , hebben daar gelost en zijn daarna de aanhanger terug gaan brengen naar Dennis.

Vrijdag hebben we ook het kaartje ontvangen met de uitnodiging voor de doop van Yore. Hij wordt op zijn verjaardag gedoopt en dat is dus op 9 augustus. Over vier weken dus.

Zaterdag was het weer iets minder en hebben we getekend en naar de tour gekeken. Ook ben ik twee keer met Lille My gaan lopen. Dit is een van de honden van Bjørn Olav en zij is drachtig. Hij moest naar een hondententoonstelling en Lille My kon nu niet mee. Geen probleem voor ons.

Voor we naar bed gingen, ging Peter nog even met Nana naar buiten. Tot zijn grote verbazing stond er een hert op zo'n zes meter van de voordeur. Nana erachteraan natuurlijk maar zij was gelukkig veel te langzaam.

Zondag zijn Peter en ik eerst verder gegaan met het afbreken van de stallen. Nu moeten we alleen de randlatten er nog afhalen en dan is alles klaar. We kunnen dan al het hout etc. opruimen en wegzetten zodat het straks mee naar Hovland kan.






Ook vandaag ben ik met Lille My gaan lopen. Gisteren gebeurde dat met paraplu, nu kon het gewoon in een t-shirtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten