Maandag 11 mei en het heeft gesneeuwd.
Dinsdag 12 mei en ik heb om 08.30 uur een afspraak bij Rødevan in Tynset ziekenhuis. Hij schrijft speciale pijnstillende zalf voor voor de pijn boven op mijn voet. Voor de rest doorgaan met de medicijnen en over een half jaar terugkomen. Dan boodschappen doen en de zalf halen en dan weer naar huis.
Woensdag 13 mei en Peter en ik brengen Femke naar het station in Tolga alwaar ze de trein neemt naar Gardermoen om morgen naar IJsland te vliegen.
Peter en ik rijden dan naar Galaen alwaar we samen de rest van på lofte een rondleiding krijgen, koffie en ijs krijgen en een film zien van wat er allemaal is gebeurd. Interessant en het ijs was erg lekker.
Daarna naar Os om bij Troll Kroa te gaan eten.
Gezellig en lekker gegeten. Deze uitstap is betaald met geld dat we gekregen hebben bij de begrafenis van Elna. Elna was tot ze naar het sykehjem verhuisde altijd aanwezig på lofte.
![]() |
| Puzzel weer klaar |
Donderdag 14 mei en het is Hemelvaartsdag. En het is niet erg lekker buiten.
![]() |
| Vanuit keukenraam van Femke. |
Terwijl Femke naar IJsland vliegt kijken Peter en ik naar de mis van de Heilige kommunie van Carney.
![]() |
| Nienke |
Vrijdag 15 mei en het weer is gelukkig weer wat beter.
Carney is vandaag samen met ouders en broers naar de Efteling vertrokken. Ze blijven daar tot en met maandag. Dit i.p.v. een feestje voor haar kumunie.
's-Middags gaan we op de koffie bij Nico en Ineke. Zij zijn vandaag 56 jaar getrouwd.
Zaterdag 16 mei
![]() |
| Vanuit kamerraam |
Peter moet 's-middags naar Øversjødalen om spullen klaar te zetten voor morgen.
Zondag 17 mei en de vlag gaat uit.
Peter is al vroeg weg en heeft de auto van Femke genomen zodat ik later met onze auto naar Øversjødalen kan gaan.
Foto's gemaakt door Peter staan hieronder.
Het duurt wel erg lang maar ja.


























































