zondag 27 november 2022

Week 47 Varkens naar de slacht, sneeuw, 1e pensioenuitbetaling en Kerst in Tolga

 Maandagmorgen 21 november komt Per Erik onze varkens ophalen om naar de slachterij te gaan.



Dinsdag 22 november





Vandaag naar Tolga om een bloedproef te doen voor zowel mijn schildklier als voor de metex.
Daarna naar Tynset. Alhoewel we nu geen varkens hebben moeten we wel de zakken ophalen.





Woensdag 23 november på lofte de foto gemaakt voor Kerst


Vandaag is ook de allereerste pensioenuitbetaling gedaan voor Peter, een geweldige inkomst van €30,84. Maar alle beetjes helpen en zoals Peter zei: ik kan er een biertje van kopen.

Donderdag 24 november rijden Peter en ik naar Galåen om nieuwe kippetjes te halen.

Ze moeten erg bijkomen en opknappen

Vrijdag 25 november is mijn broer Rinus jarig. Hij wordt 67 en is officieel met pensioen. Een berichtje naar Spanje gestuurd waar hij samen met zijn vrouw Ria twee maanden op vakantie is.

Vandaag weer naar Tynset.

Zaterdag 26 november zijn Peter en ik samen naar Tolga geweest voor de Kerstmarkt daar. Daarna thuis verder met onze Kerstboom.


Zondag de 27e november zijn Peter en ik naar Hodalen geweest naar alweer een Kerstmarkt.

Hieronder nog wat foto's van vandaag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten