zondag 5 december 2021

Week 48

 Maandag 29 november en het is weer koud.




Hij is klaar
Peter gaat 's-avonds naar Øversjødalen om Jan Pallin te halen en ze gaan dan samen naar Tolga voor een vergadering van de AP. Peter haalt dan ook gelijk het eten bij de militairen.

Femke is vandaag met Astrid, mijn zus naar Intratuin geweest.









Woensdag 1 december en ik heb om 09.00 uur een afspraak bij de dokter in Tolga. Ik moet nl. een aantal keer bloed laten prikken i.v.m. gebruik van metex en ze moeten er dan voor zorgen dat ik de uitslagen daarvan thuis krijg.




Peter gaat 's-avonds Femke ophalen van de trein. Weekje Nederland zit er weer op.

Zaterdag 4 december gaan Peter en ik naar Tonny en Miranda. Zij gaan eind van de maand verhuizen en wij mogen de kippen van hen meenemen naar ons toe. Het zijn er zeven en de oudste noemen we omaatje. We nemen ook nog verhuisdozen voor hen mee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten