zondag 25 juli 2021

Week 29 ,onderzoek Peter in Hamar

Woensdag 21 juli gaan we al vroeg op pad naar Hamar alwaar Peter een darmonderzoek zal krijgen. De laatste dagen heeft hij al anders moeten eten en gisteren begonnen met spul om de darmen te ledigen. Ook vanochtend nog een dosis gehad. Onderweg een paar keer stoppen en dan nog een keertje stoppen bij Mycklegård waar ik wat eet en daarna naar de Felleskjøpet in Hamar alwaar we onze bestelde myggjager op gaan halen. Daarna naar het ziekenhuis alwaar ik gewoon mee naar binnen mag en dan wachten op het onderzoek. Peter krijgt medicijnen zodat hij niets voelt en het onderzoek gaat goed. Men heeft niets bijzonders gezien en dat is heel fijn. Daarna terug richting huis en ik zit achter het stuur. We maken een stop bij Plantasje in Elverum en kopen nog wat bloemetjes. Dan verder en de volgende stop is bij het Tiur restaurant waar we wat gaan eten.
Verder richting Tynset alwaar we nog wat zakken ophalen en dan naar huis terug. Lange dag geweest. Donderdag 22 juli gaan de kleine kuikentjes naar buiten en in een apart hokje in het kippenhok.
Vrijdag 23 juli rijden Femke en ik naar Tynset alwaar we bij iemand een tweedehans fiets kopen voor Carney. We nemen daar ook nog een paar redelijk goede schoenen mee voor hem. Zaterdag 24 juli rijden we met 2 auto's naar Tolga alwaar Olsok is begonnen. Er zijn een aantal 2e handsmarkten en daar gaan we naartoe. Nico en Ineke zijn er ook en we kopen overal wat dingetjes. Zondag 25 juli, modderbad
's-Middags komen Linda en Andre nog langs voor mijn verjaardag en ze hebben een heel lief varkentje bij voor mij.
Nico en Ineke kwamen ook en Femke had wat lekkers gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten