zondag 8 december 2019

Week 49 en Kerstmarkt in Røros en Ineke jarig.

Dinsdag 3 december






Die avond rijden we naar Øversjødalen alwaar we zijn uitgenodigd door Astrid en Jan Håvard om te komen eten. Jan en Inger zijn er ook. Ze hebben een hele mooie hut en twee honden.

Woensdagmorgen heeft Peter een frokostmøte bij de bank in Tolga.
's-Avonds gaan we naar Tynset naar de film: Last Christmas. We hebben ook twee ribbe bij voor Hans Olav en voor Beathe.

Donderdags ga ik naar de dokter aangezien ik last blijf houden van mijn linkerbeen.
Peter gaat 's-avonds naar een møte met de Arbeiderparti.

Vrijdag 6 december rijden Peter en ik naar Røros voor de Kerstmarkt.






















Zondags is Ineke jarig en Peter en ik gaan op de koffie. Femke heeft te veel last van haar stuitje en rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten