Op de dag dat wij naar Nederland gaan, dinsdag 14 april , begint men in de badkamer. Ten minste Stig Jarle de loodgieter komt. Het komt er op neer dat Stig Jarle heel veel voor zijn rekening heeft genomen. Daarnaast zijn Jon Nesteby en Johan Steen als timmerman aan het werk geweest. Femke heeft als opzichter gewerkt en veel beslissingen moeten nemen. Zoals wij het bedacht hadden kon niet i.v.m. een bredere deur. Daardoor andere plaats toilet. Ander badkamermeuvel genomen aangezien we nu breder konden. Vloer is gelegd door Tynset Farve og Interiør en het elektrawerk is gedaan door Eltron.
Hieronder een aantal foto's van het werk en het eindresultaat waar we erg blij mee zijn. Het heeft heel wat werk gekost waarbij voor Stig Jarle heel veel uren heeft gemaakt, ook 's-avonds en in het weekeinde. We hebben van hem en van Eltron nog geen rekening dus dat is afwachten.
![]() |
| Hier stond het badkamermeubel |
![]() |
| WC los gehaald |
![]() |
| Hier stond de wc |
![]() |
| Wand eruit tussen waskamer en badkamer |
![]() |
| Beneden moet een gedeelte van de wand eruit |
![]() |
| Badkamermeubel uit elkaar en op de låve gezet |
![]() |
| Gedeelte wand eruit |
![]() |
| Afvoer |
![]() |
| Nieuwe afvoer |
![]() |
| Weer bijna klaar |
![]() |
| Ondervloer klaar |
![]() |
| Nu drie deuropeningen |
![]() |
| Katten weer vrij na een dag werken |
![]() |
| Nieuwe brede deuropening |
![]() |
| Hier komt de wc |
![]() |
| Vloer ligt erin |
Daarna kon het opbouwen beginnen. Platen tegen de muren aan, twee deuropeningen dichtmaken, al het sanitair op zijn plek alsmede wasmachine en droger.
Nu moet er nog een handdoekendroger komen en wat kleiner spul.





















Geen opmerkingen:
Een reactie posten