zondag 6 februari 2022

Week 5

Maandag 31 januari en de wind is weer gaan liggen.  Gro heeft gebeld dat de militairen 11 nachten buiten gaan kamperen en dat we vandaag een aantal zakken kunnen ophalen. Daarna geeft zij weer wel door als we iets kunnen ophalen.

Femke en ik rijden 's-middags en er zijn inderdaad een aantal zakken. Eentje met heel veel sla voor de kippen en de rest is voor de varkentjes.

Op de terugweg even foto's gemaakt van ons weggetje.







Als we Beer en Cissa uitlaten lopen we nog even daarna toe.


Dinsdag 1 februari rijden Femke en ik 's-morgens naar Tolga zodat ik daar een bloedproef kan doen en mijn urine in kan laveren. Daarna rijden we verder naar Tynset om boodschappen te doen en varkensvoer te halen..

Woensdag 2 februari mooi weer



Donderdag 3 februari is het -22 als we wakker worden.

Vrijdag 4 februari gaan we eerst naar de kapper en daarna naar Tynset.


Zaterdag 5 februari en Peter en ik maken het terras schoon aan de achterzijde van ons huis.

Voor

Na


Geen opmerkingen:

Een reactie posten