zondag 7 februari 2021

Week 5 en het blijft koud

Maandag 1 februari


Dinsdag 2 februari gaat Femke alleen naar Tynset aangezien ik het te druk heb.



Woensdagmiddag zouden Peter en ik gaan zwemmen bij Litun in Tynset maar door de koude ging dat niet door. 

Donderdag 4 februari






Vrijdags gaan Femke en ik naar Tynset. Bij de Domus komen we eerst Jan Pallin tegen en die wil samen met Inger langskomen om boekhoudingen na te kijken. Dat wordt dus zaterdagmiddag.

Daarna zien we Kari Grete, Astrid en Gro die samen op pad zijn en gezellig iets gaan eten bij het Domus cafè.

 Als we weer thuis zijn komen de dames bij ons langs om eieren te halen en gaan ze ook even in de stal kijken.

Gro bij de kippen

Astrid en Gro nemen ieder een blad met 30 eieren terwijl Kari Grete er 24 meeneemt. Astrid neemt ook voor Tordis 24 eieren mee dus dat is mooi geregeld zo. Ook nemen ze een grote zak met sinaasappelen mee en paprika's en rode kool.

Zaterdag 6 februari 






Om 12.00 uur heeft Peter een vergadering van de visvereniging in Øversjødalen samfunnshus en daarna moet hij nog naar Ann Helen om een en ander door te spreken voor Fjelltun.

Ondertussen zijn Jan en Inger bij mij en drinken we onder het genot van een kopje koffie de boekhoudingen na van Øversjødalen Idrettslag en Hola bygdelag.

Zondag besluit ik om sneeuw van het terras te halen. Het is nu nog niet bevroren dus het moet goed te doen zijn.

Vooraf


Tijdens








Klaar
Heerlijk gevoel als het weer gedaan is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten