zondag 12 april 2020

Week 15 Gordelroos

De afgelopen dagen had ik veel pijn links onder mijn borst. Maar sinds afgelopen vrijdag kwam er ook een rare uitslag en zodoende heb ik vandaag 6 april naar de dokter gebeld. Ik kon net in de middag komen en daar werd bevestigd dat het gordelroos was. De dokter, Barbrø, heeft medicijnen voorgeschreven en die gaan we gelijk ophalen bij de apotheek in Tynset.



Ik neem ook een tube zinkzalf mee om de uitslag in te smeren.

Woensdag 8 april hebben we een minieitje van onze kippen.


Nog steeds volop sneeuw dus.
Dan is het Witte Donderdag en Goede vrijdag en zijn hier in Noorwegen alle winkels gesloten. Wij werken nu gewoon door terwijl we anders donderdag de skilek hadden gehad en die avond ook het Paasfeest in Fjelltun.

Zaterdags naar Tynset om wat boodschappen te doen en zakken op te halen voor de varkens.

Zondag is het 1e Paasdag en begint er een sneeuwstorm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten