zondag 22 september 2019

Week 38, Femke naar Glasgow en feestje Nico

Maandag 16 september

Sindre en Mickey samen op een oude jas van Peter
 Peter en ik vullen het water aan bij de varkens. Dat betekent pomp in de Hola en slang in de tank.




Dinsdagmorgen vroeg breng ik Femke naar Røros aangezien ze vandaag voor een week naar Glasgow gaat. Daarna ga ik naar Tynset alwaar ik om iets voor zevenen bij de achterdeur sta. Ze doen open voor mij en na alles ingeladen te hebben ga ik weer naar Kåsa alwaar ik om kwart voor acht aankom. Peter loopt dan net met Cissa buiten.

Donderdag 18 september





Vandaag ben ik ook naar Tynset gereden en heb daar Brynhild ontmoet voor de spullen van Norwex.



Zaterdag 21 september werken Peter en ik verder aan de brug.







Aan het einde van de middag naar Tynset om alles weer op te halen en boodschappen te doen.



Zondag

Eerst de varkens weer verzorgen.


Daarna rijden Peter en ik naar Tolga om daar in de Frivilligsentralen de70e verjaardag van Nico te vieren.















Het is zoals gewoonlijk weer erg goed verzorgd en het was erg gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten