donderdag 7 december 2017

Bibliotheek in Øversjødalen

Donderdag 7 december ga ik naar Tolga alwaar ik eerst een afspraak bij de dokter heb omdat ik last blijf houden van mijn linkerschouder.
Daarna naar Eli Signe alwaar ik samen met Inger en Eli Signe een afspraak heb met een journalist van de krant. De kommune heeft aangegeven geen geld meer te hebben om de bibliotheek in Øversjødalen Samfunnshus open te houden. Deze is 3 oktober 1978 geopend en heeft al heel wat mensen gezien die boeken kwamen lenen.
Wij, de inwoners van Holøydalen, willen dat de bibliotheek blijft en we hebben zodoende dan ook al een aantal brieven naar de kommune gestuurd. Vandaag leggen we dus ons probleem voor aan de krant en dat zal maandag a.s. worden geplaatst.Nu dus maar hopen dat we gehoord worden.





Jan, Peter, Eli Signe,ik, Inger, Elin. Lina en Magnhild

Foto gemaakt door Arne Inge Næss


Een week later horen we dat er in ieder geval in 2018 ook een open bibliotheek zal zijn in Øversjødalen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten