vrijdag 19 november 2010

Daar zijn we weer.


Na een lange periode dan eindelijk weer een berichtje op ons weblog.Het kwam er telkens niet van om eraan te beginnen. Nu we een internetloze week achter de rug hebben , waardoor we heen en weer naar Tolga Kommune moesten rijden om onze e-mail te verzenden en op te halen , nu dan gewoon achter mijn eigen computer om dit op te schrijven.
Waar zullen we beginnen?
We hebben hier nu twee poezen rondlopen. Het zijn broer en zus en ze heten Sindre en Freya en ze zijn nu ongeveer 5 maanden oud. Het gaat eigenlijk best goed zo samen met onze Nana, een berner sennenhond van 5 jaar oud.Ik weet niet wie er straks de baas zal zijn maar dat zien we dan wel weer.
Ook hebben we nu twee paarden.Dit zijn moeder en dochter en ze heten Maya en Marielle.
Moeder is 7 jaar en dochterlief is twee jaar. Het zijn Haflingers en dus best stevig.
Dennis van Leur, wonend in Kåsa en onze buurman Jan Pallin hebben in de garage twee stallen gebouwd waardoor ze met heel koud en slecht weer naar binnen kunnen. Hopelijk hebben we binnenkort ook een schuilhut buiten waardoor ze bij een stevige wind ook buiten kunnen blijven.
Aangezien ik niet zo'n held ben met paarden vind ik het nu al heel wat dat ik ze eten kan geven en de poep op durf te ruimen. Moet alleen leren om een zwaardere stem op te zetten als dochterlief weer even langs komt om de kruiwagen om te gooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten